Imam Khomeini's Remarks on the Enemy's Role in Discouraging People to Participate in Cultural Areas; a Theme Analysis

Document Type : Promotional Article

Authors

1 M.A. in Islamic Studies and Economics, Imam Sadiq University

2 M.A in Islamic Studies and Economics Imam Sadiq University

Keywords

1. محسنیان راد، مهدی (1392). ایران در چهار کهکشان ارتباطی: سیر تحول تاریخ ارتباطات در ایران از آغاز تا امروز، تهران: انتشارات سروش
2.حسنی، مجتبی و حسینی، سید حسین (1395). امام، مردم، اقتصاد، تهران: انتشارات سدید
2.حسینی بهشتی، سید علیرضا و هاوی، حسین (1385). نقش اعتمادسازی در افزایش مشارکت عمومی از دیدگاه امام خمینی (ره)، نامه علوم اجتماعی، شماره 29
4.خمینی، روح‌الله (1385). صحیفه امام، چاپ چهارم، تهران: مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی رحمت‌الله‌علیه، 22 جلد
5.خمینی، روح‌الله (1386). صحیفه امام، تهران: مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی رحمت‌الله علیه، لوح فشرده
6.دری نوگورانی، حسین (1369). مشارکت مردم در فعالیت‌های اقتصادی (تحلیلی بر مفاهیم و روش‌ها)، (پایان‌نامه کارشناسی ارشد)، تهران: دانشگاه امام صادق (علیه‌السلام).
7.رحمت اللهی، حسین و محمدآقایی، احسان آقا (1392). درآمدی بر نقش دولت در فرآیند مشارکت‌پذیری مردم، مجله مطالعات حقوقی دانشگاه شیراز، دوره پنجم، شماره سوم، 107-67
8.سلمان پور، محمدجواد (1378). دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی از دیدگاه امام (ره)، علوم انسانی (دانشگاه امام حسین)، شماره 30، 63-59
9.طوسی، محمدعلی (1372). مشارکت (در مدیریت و مالکیت)، تهران: مرکز آموزش مدیریت دولتی مرکز تحقیقات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (1384)، آمریکا از دیدگاه امام خمینی (ره)، قم: زمزم هدایت
10.نگارش، حمید (1384). دشمن‌شناسی از دیدگاه امام خمینی (ره)، قم: زمزم هدایت وابسته به پژوهشکده علوم اسلامی امام صادق (ع)
11.یوسفی، احمدعلی (1395). مبانی و مدل‌های مشارکت مردمی در اقتصاد مقاومتی، شهرکرد: نشر مقاومت، چاپ اول
12. عابدی جعفری، حسن؛ تسلیمی، محمد سعید؛ فقیهی، ابوالحسن و شیخ‌زاده، محمد (1390). تحلیل مضمون و شبکه مضامین: روشی ساده و کارآمد برای تبیین الگوهای موجود داده‌های کیفی، اندیشه مدیریت راهبردی، شماره دهم.
 
1)     Losindilo, Elisia & Mussa, AS. & Akarro, RRJ. (2010), Some Factors That Hinder Women Participation in Social, Political and Economic Activities in Tanzania, Arts and Social Sciences Journal, Volume 2010: ASSJ-4
2)     Mc Lagan, Patricia & Nel, Christo, (1992), The Age of Participation: New Governance for the Workplace and the World, San Francisco, Berrett-Koehler Publishers
3)     Attride-Stirling, J. (2001), “Thematic Networks: An Analytic Tool for Qualitative Research”, Qualitative Research, Vol. 1, No. 3, Pp. 385-405
4)     Braun, V. & Clarke, V. (2006), “Using thematic analysis in psychology”, Qualitative Research in Psychology, Vol. 3, No. 2, Pp. 77-101.
5)     Bernard H.Russel(2006), Research Methods in Anthropology, Altamira Press
6)       Patton, M. Q. (1990), Qualitative evaluation and research methods, Thousand Oaks, CA: Sage