Persuasive Communication in ABFA ads with a Focus on Saving Water Resources; Case Study of the year 1396 Ads

Document Type : Promotional Article

Author

M.A. student of Islamic Sciences and Culture and Communication

Keywords

  1.  

    1. قرآن کریم.
    2. آملی، جواد(1386). اسلام و محیط زیست، قم: اسرا،.
    3. احمدی دهکاء، ریحانه(1395). شیوه اقناع و تبلیغ، تهران: ادیبان روز.
    4. احمدعلی‌نژاد، بیتا (1390). بررسی زبان تبلیغ و فنون اقناع در تبلیغات تلویزیون، پایان‌نامه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی.
    5. ارمغانی، مریم (1393). بررسی مقایسه‌ای بیلبوردهای فارسی و انگلیسی از منظر فنون اقناع، پایان‌نامه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی.
    6. بدار، لوک و ژوزه دزیل و لوک لامارش. روان‌شناسی اجتماعی، حمزه گنجی، تهران: ساوالان، 1383.
    7. برکت، بهزاد و طیبه افتخاری(1389). ((نشانه‌شناسی شعر: کاربست نظریه مایکل ریفاتر، بر شعر ای مرز پر گهر فروغ فرخزاد))، جستار‌های زبانی، 4. 109-130.
    8. بشیر، حسن(1389). تعزیه، تهران: دانشگاه امام صادق(علیه‌السلام).
    9. بوردن، اد(1379). بعد فرهنگی ارتباطات برای توسعه، مهر سیما فلسفی، چاپ اول، تهران: مرکز تحقیقات و مطالعه سنجش برنامه‌ای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران.
    10. جاوت، گارث و ادانل، ویکتوریا (1390). تبلیغات و اقناع، ترجمه: حسین افخمی، تهران: همشهری.
    11. جوکار، سمانه(1395). مطالعة شیوه‌های اقناع در آگهی‌های بازرگانی تلویزیون ایران و مقایسة آن با آگهی‌های بازرگانی شبکه‌های فارسی زبان خارجی، پایان‌نامه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت.
    12. حکیم آرا، محمدعلی(1390). بررسی ساختار و محتوای برنامه‌های شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای بی بی سی فارسی، تهران: پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
    13. حسین‌پور اول، مهدی(1394). اصول و فنون مذاکره و اقناع ارکان طرح در مهندسی و مدیریت ساخت (مطالعه موردی- طرح‌های توسعه منابع آب از دیدگاه شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی)، پایان‌نامه کارشناسی ارشد دانشگاه فردوسی مشهد.چندلر، دانیل. مبانی نشانه‌شناسی، مهدی پارسا، تهران: هرمس.
    14. دهقان، حسین و پورضا، کریم و سرا، ناصر(1395). ((عوامل مؤثر بر سرانه مصرف آب خانواده‌های تهرانی))، راهبرد‌های اجتماعی فرهنگی، (19)، 245- 268.
    15. رابرت، بارون و برن، دونا(1389). روان‌شناسی اجتماعی، علی تحصیلی، تهران: آمه.
    16. سرافراز، حسین(1392). نشانه‌شناسی فرهنگ، هنر و ارتباطات، تهران: دانشگاه امام صادق(علیه السلام).
    17. سورین، ورنر جی و تانکارد، جیمز دبیلو(1384). نظریه­های ارتباطات، علیرضا دهقان، جلد دوم، تهران: انتشارات دانشگاه.
    18. گروه نویسندگان دانشگاه هاروارد(1394). ترغیب و اقناع دیگران: راه‌حل‌های کارشناسانه برای چالش‌های هرروزی، سینا قربانلو، تهران: انتشارات مبلغان.
    19. مک براید، شن(1369). یک جهان و چندین صدا، ایرج پادف، تهران: سروش.