احمدی دهکاء، ریحانه(1395). شیوه اقناع و تبلیغ، تهران: ادیبان روز.
احمدعلینژاد، بیتا (1390). بررسی زبان تبلیغ و فنون اقناع در تبلیغات تلویزیون، پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی.
ارمغانی، مریم (1393). بررسی مقایسهای بیلبوردهای فارسی و انگلیسی از منظر فنون اقناع، پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی.
بدار، لوک و ژوزه دزیل و لوک لامارش. روانشناسی اجتماعی، حمزه گنجی، تهران: ساوالان، 1383.
برکت، بهزاد و طیبه افتخاری(1389). ((نشانهشناسی شعر: کاربست نظریه مایکل ریفاتر، بر شعر ای مرز پر گهر فروغ فرخزاد))، جستارهای زبانی، 4. 109-130.
بشیر، حسن(1389). تعزیه، تهران: دانشگاه امام صادق(علیهالسلام).
بوردن، اد(1379). بعد فرهنگی ارتباطات برای توسعه، مهر سیما فلسفی، چاپ اول، تهران: مرکز تحقیقات و مطالعه سنجش برنامهای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران.
جاوت، گارث و ادانل، ویکتوریا (1390). تبلیغات و اقناع، ترجمه: حسین افخمی، تهران: همشهری.
جوکار، سمانه(1395). مطالعة شیوههای اقناع در آگهیهای بازرگانی تلویزیون ایران و مقایسة آن با آگهیهای بازرگانی شبکههای فارسی زبان خارجی، پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت.
حکیم آرا، محمدعلی(1390). بررسی ساختار و محتوای برنامههای شبکه تلویزیونی ماهوارهای بی بی سی فارسی، تهران: پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
حسینپور اول، مهدی(1394). اصول و فنون مذاکره و اقناع ارکان طرح در مهندسی و مدیریت ساخت (مطالعه موردی- طرحهای توسعه منابع آب از دیدگاه شرکت آب منطقهای خراسان رضوی)، پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه فردوسی مشهد.چندلر، دانیل. مبانی نشانهشناسی، مهدی پارسا، تهران: هرمس.
دهقان، حسین و پورضا، کریم و سرا، ناصر(1395). ((عوامل مؤثر بر سرانه مصرف آب خانوادههای تهرانی))، راهبردهای اجتماعی فرهنگی، (19)، 245- 268.
رابرت، بارون و برن، دونا(1389). روانشناسی اجتماعی، علی تحصیلی، تهران: آمه.
سرافراز، حسین(1392). نشانهشناسی فرهنگ، هنر و ارتباطات، تهران: دانشگاه امام صادق(علیه السلام).
سورین، ورنر جی و تانکارد، جیمز دبیلو(1384). نظریههای ارتباطات، علیرضا دهقان، جلد دوم، تهران: انتشارات دانشگاه.
گروه نویسندگان دانشگاه هاروارد(1394). ترغیب و اقناع دیگران: راهحلهای کارشناسانه برای چالشهای هرروزی، سینا قربانلو، تهران: انتشارات مبلغان.
مک براید، شن(1369). یک جهان و چندین صدا، ایرج پادف، تهران: سروش.
Babaee Sarouee, A. (2018). Persuasive Communication in ABFA ads with a Focus on Saving Water Resources; Case Study of the year 1396 Ads. Letter of Culture and Communication, 3(1), 117-138. doi: 10.30497/lcc.2018.2707
MLA
Babaee Sarouee, A. . "Persuasive Communication in ABFA ads with a Focus on Saving Water Resources; Case Study of the year 1396 Ads", Letter of Culture and Communication, 3, 1, 2018, 117-138. doi: 10.30497/lcc.2018.2707
HARVARD
Babaee Sarouee, A. (2018). 'Persuasive Communication in ABFA ads with a Focus on Saving Water Resources; Case Study of the year 1396 Ads', Letter of Culture and Communication, 3(1), pp. 117-138. doi: 10.30497/lcc.2018.2707
CHICAGO
A. Babaee Sarouee, "Persuasive Communication in ABFA ads with a Focus on Saving Water Resources; Case Study of the year 1396 Ads," Letter of Culture and Communication, 3 1 (2018): 117-138, doi: 10.30497/lcc.2018.2707
VANCOUVER
Babaee Sarouee, A. Persuasive Communication in ABFA ads with a Focus on Saving Water Resources; Case Study of the year 1396 Ads. Letter of Culture and Communication, 2018; 3(1): 117-138. doi: 10.30497/lcc.2018.2707