Document Type : Research Article
Authors
1 Faculty member, Faculty of Islamic Studies and Economics, ISU
2 M.A. student of Economics, ISU
1. آقابابایی، احسان و کیانپور، مسعود، (1396)، بازنمایی کالاییشدن احساسات در روابط اجتماعی: مورد مطالعه فیلم سینمایی آرایش غلیظ، جامعهشناسی کاربردی، سال بیست و هشتم، شماره چهارم، صص 19-30.
2. ابراهیمی مینق، جعفر؛ امیری، محمد و عامری، مهدی، (1386)، مکتب فرانکفورت و نظریة انتقادی (آراء و نظریهها)، پژوهشنامة علوم اجتماعی، سال اول، ش4، ص65-86.
3. اسلیتر، دان و تونکیس، فرن، (1390)، جامعة بازار، حسین قاضیان، تهران: نشر نی، چاپ چهارم.
4. پولانی، کارل، (1391)، دگرگونی بزرگ، محمد مالجو، تهران: انتشارات پردیس دانش، چاپ دوم.
5. سروش، مریم، (1391)، احساس مسئولیت فردی و اجتماعی، دیگرخواهی و اعتماد اجتماعی: مطالعه نوجوانان شیراز. جامعهشناسی کاربردی، سال بیست و سوم، شماره دوم، صص 193-211.
6. سندل، مایکل، (1396)، آنچه با پول نمیتوان خرید. حسن افشار، تهران: نشر مرکز، چاپ دهم.
7. کریمی، علی. (1388)، درآمدی نظری بر کاربرد و نقد نظریه چارچوبسازی در تحلیل پویشهای قومی، مطالعات ملی، سال دهم، شماره 4، پیاپی40، صص33-53.
8. واژهنامه یوتوپیا، روزبه، http://eco-literacy.net/glossary/ecosystem-service