Cultural and Communication Potentials of Tourism in Line with Islamic Call (Da'wah)

Document Type : Research Article

Authors

1 Faculty member, Faculty of Islamic Studies and Management, ISU

2 M.A. student of Islamic Studies and culture and Communication

  1. بشیر، حسن (۱۳۹۳). دعوت اسلامی: مفاهیم بنیادین فرهنگ اسلامی. تهران: دفتر نشر فرهنگ اسلامی. 
  2. بونی فیس، پریسیلا(1380). مدیریت گردشگری فرهنگی. ترجمه محمد عبدالله زاده. تهران: دفتر پژوهش‌های فرهنگی.
  3. جعفری هفت‌خوانی، نادر(1391). مدیریت گردشگری و وجهه‌ ملی در جمهوری اسلامی ایران، تهران: دانشگاه امام صادق علیه‌السلام.
  4. جمالی‌نژاد، مهدی(1391). گردشگری اسلامی. اصفهان: آرما.
  5. حجازی‌فر، سعید(1390). بازپردازی مفهوم سازمان فضلیت محور در انقلاب اسلامی ایران. تهران.
  6. خداوردی، حسن (1387). متدولوژی پژوهش کیفی، نشریه ره­آورد سیاسی، شماره 21
  7. دلاور، علی(1347). مبانی نظری و عملی پژوهش در علوم انسانی و اجتماعی. تهران: انتشارات رشد.
  8. دیبایی، پرویز(1371). شناخت جهانگردی. تهران: انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی.
  9. سامووار. لاری.ا(1379). ارتباط بین فرهنگ‌ها. ترجمه غلامرضا کیانی و اکبر میرحسینی. تهران: مرکز بازشناسی اسلام و ایران
  10. عابدی، جعفر؛ تسلیمی، حسن؛ فقیهی، محمدسعید و شیخ‌زاده، ابوالحسن (1390). تحلیل مضمون و شبکه مضامین: روش ساده و کارآمد برای تبیین الگوهای موجود در داده‌های کیفی. تهران.
  11. فلیک، اووه(1390). درآمدی بر تحقیق کیفی. ترجمه هادی جلیلی. تهران: نشر نی.
  12. گال، مردی؛ بورک، والتر و گال، جویس(1386). روش‌های کمی و کیفی در علوم تربیتی و روان‌شناسی. ترجمه احمدرضا نصر و دیگران، تهران: انتشارات دانشگاه شهید بهشتی و سمت.
  13. لیندلف، تامس آر و تیلور، برایان سی(1388). روش‌های تحقیق کیفی در علوم ارتباطات، ترجمه عبدالله گیویان، تهران: انتشارات همشهری
  14. مولانا، حمید(1387). اطلاعات عالمگیر و ارتباطات جهانی. ترجمه محمدحسین برجیان. قم: انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(قدس سره الشریف)
  15. همایون، محمدهادی (۱۳۹۱). جهانگردی؛ ارتباطی میان‌فرهنگی: مطالعه تطبیقی الگوی غربی معاصر و الگوی اسلامی. ویراست ‎۲. تهران: دانشگاه امام صادق علیه‌السلام.
  16. وزینی، علی(1390). تبلیغ دین اسلام در دنیای نوین (1). ماهنامه مبلغان. شماره 148(بهمن 90). 166-147