آ
-
آمایش سرزمینی
شاخصهای توسعه آموزش عالی علوم انسانی [دوره 2، شماره 2، 1396-1397، صفحه 155-182]
ا
-
اقتصاد بینالملل
شناسایی مؤلفه های فرهنگی راهبرد برونگرایی در چارچوب اقتصاد مقاومتی [دوره 2، شماره 2، 1396-1397، صفحه 17-44]
-
اقتصاد مقاومتی
شناسایی مؤلفه های فرهنگی راهبرد برونگرایی در چارچوب اقتصاد مقاومتی [دوره 2، شماره 2، 1396-1397، صفحه 17-44]
-
ایران
الگوی مستخرج گردشگری مبتنی بر منابع فقهی شیعه [دوره 2، شماره 1، 1396-1397، صفحه 149-192]
-
ایران
بررسی وضعیت و جایگاه سیاستگذاری دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 1، 1396-1397، صفحه 267-292]
ب
-
بازنمایی
بازنمایی پیادهروی اربعین در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران؛ مطالعه موردی: مستندهای «شما چه کسی هستید؟» و «حاشیهای کوتاه از یک متن بلند» از وحید چاوش [دوره 2، شماره 2، 1396-1397، صفحه 121-154]
-
بازیهای رایانهای
آسیبشناسی سیاستگذاری بازیهای رایانهای در ایران [دوره 2، شماره 1، 1396-1397، صفحه 137-148]
پ
-
پیادهروی اربعین
بازنمایی پیادهروی اربعین در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران؛ مطالعه موردی: مستندهای «شما چه کسی هستید؟» و «حاشیهای کوتاه از یک متن بلند» از وحید چاوش [دوره 2، شماره 2، 1396-1397، صفحه 121-154]
ت
-
تبلیغ دینی
تبلیغ دینی در شبکههای اجتماعی؛ چالشها و راهکارها با تأکید بر تلگرام [دوره 2، شماره 2، 1396-1397، صفحه 91-120]
-
تجهیزات هوشمند آموزشی
بررسی فناوری و سیاستهای هوشمندسازی مدارس در ایران با تأکید بر رایانک آموزشی [دوره 2، شماره 1، 1396-1397، صفحه 235-266]
-
تحلیل فرهنگی ارتباطی
تحلیل فرهنگی ارتباطی هیئات مذهبی [دوره 2، شماره 1، 1396-1397، صفحه 215-234]
-
تحلیل مضمون
آسیبشناسی سیاستگذاری بازیهای رایانهای در ایران [دوره 2، شماره 1، 1396-1397، صفحه 137-148]
-
تربیت
«کشف» و «رشد» استعدادها در ارتباطات دینی؛ مطالعه موردی طرح شجره صالحین کودکان شهرستان دزفول [دوره 2، شماره 2، 1396-1397، صفحه 65-90]
-
تلگرام
تبلیغ دینی در شبکههای اجتماعی؛ چالشها و راهکارها با تأکید بر تلگرام [دوره 2، شماره 2، 1396-1397، صفحه 91-120]
-
تمرکززدایی
شاخصهای توسعه آموزش عالی علوم انسانی [دوره 2، شماره 2، 1396-1397، صفحه 155-182]
-
توسعه آموزش و پرورش
بررسی فناوری و سیاستهای هوشمندسازی مدارس در ایران با تأکید بر رایانک آموزشی [دوره 2، شماره 1، 1396-1397، صفحه 235-266]
-
توسعه بومی
شاخصهای توسعه آموزش عالی علوم انسانی [دوره 2، شماره 2، 1396-1397، صفحه 155-182]
-
توسعه موزون
شاخصهای توسعه آموزش عالی علوم انسانی [دوره 2، شماره 2، 1396-1397، صفحه 155-182]
ج
-
جاذبههای گردشگری
الگوی مستخرج گردشگری مبتنی بر منابع فقهی شیعه [دوره 2، شماره 1، 1396-1397، صفحه 149-192]
-
جهانگردی
الگوی مستخرج گردشگری مبتنی بر منابع فقهی شیعه [دوره 2، شماره 1، 1396-1397، صفحه 149-192]
ر
-
راهبرد برونگرایی
شناسایی مؤلفه های فرهنگی راهبرد برونگرایی در چارچوب اقتصاد مقاومتی [دوره 2، شماره 2، 1396-1397، صفحه 17-44]
-
رایانک آموزشی
بررسی فناوری و سیاستهای هوشمندسازی مدارس در ایران با تأکید بر رایانک آموزشی [دوره 2، شماره 1، 1396-1397، صفحه 235-266]
-
رسانه
واکاوی وضعیت سیاستگذاری رسانهای در جمهوری اسلامی ایران؛ مطالعه موردی ورزش بانوان [دوره 2، شماره 2، 1396-1397، صفحه 45-64]
-
رسانه دینی
تبلیغ دینی در شبکههای اجتماعی؛ چالشها و راهکارها با تأکید بر تلگرام [دوره 2، شماره 2، 1396-1397، صفحه 91-120]
-
رسانههای نوین
تحولات فناوریهای ارتباطی و تبیین ضرورت بازنگری در نظریههای سواد رسانهای [دوره 2، شماره 1، 1396-1397، صفحه 193-214]
س
-
سواد رسانهای
تحولات فناوریهای ارتباطی و تبیین ضرورت بازنگری در نظریههای سواد رسانهای [دوره 2، شماره 1، 1396-1397، صفحه 193-214]
-
سیاستپژوهی
واکاوی وضعیت سیاستگذاری رسانهای در جمهوری اسلامی ایران؛ مطالعه موردی ورزش بانوان [دوره 2، شماره 2، 1396-1397، صفحه 45-64]
-
سیاستگذاری
بررسی وضعیت و جایگاه سیاستگذاری دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 1، 1396-1397، صفحه 267-292]
-
سیاستگذاری رسانهای
واکاوی وضعیت سیاستگذاری رسانهای در جمهوری اسلامی ایران؛ مطالعه موردی ورزش بانوان [دوره 2، شماره 2، 1396-1397، صفحه 45-64]
-
سیاستگذاری فرهنگی
آسیبشناسی سیاستگذاری بازیهای رایانهای در ایران [دوره 2، شماره 1، 1396-1397، صفحه 137-148]
-
سیاستگذاری فرهنگی
واکاوی وضعیت سیاستگذاری رسانهای در جمهوری اسلامی ایران؛ مطالعه موردی ورزش بانوان [دوره 2، شماره 2، 1396-1397، صفحه 45-64]
ش
-
شاخصهای توسعه آموزش عالی
شاخصهای توسعه آموزش عالی علوم انسانی [دوره 2، شماره 2، 1396-1397، صفحه 155-182]
-
شبکه اجتماعی
تبلیغ دینی در شبکههای اجتماعی؛ چالشها و راهکارها با تأکید بر تلگرام [دوره 2، شماره 2، 1396-1397، صفحه 91-120]
-
شجره صالحین
«کشف» و «رشد» استعدادها در ارتباطات دینی؛ مطالعه موردی طرح شجره صالحین کودکان شهرستان دزفول [دوره 2، شماره 2، 1396-1397، صفحه 65-90]
-
شهرستان دزفول
«کشف» و «رشد» استعدادها در ارتباطات دینی؛ مطالعه موردی طرح شجره صالحین کودکان شهرستان دزفول [دوره 2، شماره 2، 1396-1397، صفحه 65-90]
ف
-
فرصتها و تهدیدها
تحلیل فرهنگی ارتباطی هیئات مذهبی [دوره 2، شماره 1، 1396-1397، صفحه 215-234]
-
فرهنگ
شناسایی مؤلفه های فرهنگی راهبرد برونگرایی در چارچوب اقتصاد مقاومتی [دوره 2، شماره 2، 1396-1397، صفحه 17-44]
-
فقه شیعه
الگوی مستخرج گردشگری مبتنی بر منابع فقهی شیعه [دوره 2، شماره 1، 1396-1397، صفحه 149-192]
-
فناوریهای نوین ارتباطی
تحولات فناوریهای ارتباطی و تبیین ضرورت بازنگری در نظریههای سواد رسانهای [دوره 2، شماره 1، 1396-1397، صفحه 193-214]
ک
-
کشف و رشد استعدادها
«کشف» و «رشد» استعدادها در ارتباطات دینی؛ مطالعه موردی طرح شجره صالحین کودکان شهرستان دزفول [دوره 2، شماره 2، 1396-1397، صفحه 65-90]
-
کودکان
«کشف» و «رشد» استعدادها در ارتباطات دینی؛ مطالعه موردی طرح شجره صالحین کودکان شهرستان دزفول [دوره 2، شماره 2، 1396-1397، صفحه 65-90]
گ
-
گردشگری
الگوی مستخرج گردشگری مبتنی بر منابع فقهی شیعه [دوره 2، شماره 1، 1396-1397، صفحه 149-192]
-
گروه کوچک
تحلیل فرهنگی ارتباطی هیئات مذهبی [دوره 2، شماره 1، 1396-1397، صفحه 215-234]
م
-
مستندهای وحید چاوش
بازنمایی پیادهروی اربعین در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران؛ مطالعه موردی: مستندهای «شما چه کسی هستید؟» و «حاشیهای کوتاه از یک متن بلند» از وحید چاوش [دوره 2، شماره 2، 1396-1397، صفحه 121-154]
و
-
ورزش زنان
واکاوی وضعیت سیاستگذاری رسانهای در جمهوری اسلامی ایران؛ مطالعه موردی ورزش بانوان [دوره 2، شماره 2، 1396-1397، صفحه 45-64]
ه
-
هیئات مذهبی
تحلیل فرهنگی ارتباطی هیئات مذهبی [دوره 2، شماره 1، 1396-1397، صفحه 215-234]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد