آموزششیوههای مناسب برای برنامهسازی آموزش سواد رسانهای در رادیو جوان [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
آموزش آنلاینشکاف دیجیتال و سواد فضای مجازی؛ مفهومپردازی، نسبتشناسی و دلالت پژوهی در اسناد سیاستی وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
آموزش مجازیشکاف دیجیتال و سواد فضای مجازی؛ مفهومپردازی، نسبتشناسی و دلالت پژوهی در اسناد سیاستی وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
ا
اخلاقدین و تصویر: تحلیل تصویری برنامه تلویزیونی «سمت خدا» [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
اربعینمشهد تا کربلا؛ مطالعه کیفیِ دو آیین پیادهروی زیارتی آخر صفر (مشهد) و اربعین (کربلا) [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
ارتباطات بحرانارتباطات بحران و شایعات در دو رویداد بحرانی در تهران ریزش ساختمان پلاسکو و عملیات تروریستی داعش [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 280-306]
ارزیابیپیوست فرهنگی توسعه آموزش عالی علوم انسانی در ایران؛ بایستههای راهبردی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
استنطاقالگوی مفهومی مؤلفههای تغییر فرهنگ و امنیت فرهنگی در سوره مبارکه مؤمنون (مبنتنی بر رویکرد استنطاقی) [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 125-156]
اعتقاداتدین و تصویر: تحلیل تصویری برنامه تلویزیونی «سمت خدا» [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
اقناعاصول و بایستههای اخلاقی-ارتباطی مناظره در سیرة اهل بیت؛ مورد مطالعه مناظره امام رضا (ع) با عمران صابی [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 307-334]
الگوی نظارت بر اینترنتالگوهای نظارت والدین بر استفاده فرزندان از اینترنت [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
امام رضا(ع)اصول و بایستههای اخلاقی-ارتباطی مناظره در سیرة اهل بیت؛ مورد مطالعه مناظره امام رضا (ع) با عمران صابی [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 307-334]
امنیت فرهنگیالگوی مفهومی مؤلفههای تغییر فرهنگ و امنیت فرهنگی در سوره مبارکه مؤمنون (مبنتنی بر رویکرد استنطاقی) [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 125-156]
اینترنتشکاف دیجیتال و سواد فضای مجازی؛ مفهومپردازی، نسبتشناسی و دلالت پژوهی در اسناد سیاستی وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
اینستاگرامارزیابی صحت اطلاعات منتشر شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام با محوریت موضوعی کرونا [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
ب
بانوانگونهشناسی فعالیتهای بانوان طلبه در شبکه اجتماعی اینستاگرام در ایام شیوع کرونا [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 39-65]
بحرانارتباطات بحران و شایعات در دو رویداد بحرانی در تهران ریزش ساختمان پلاسکو و عملیات تروریستی داعش [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 280-306]
برجامتحلیلگفتمان برمبنای نظریه همسازی ارتباطات، متن توئیتهای وزرای امورخارجهی ایران و کشورهای گروه 5+1 درباره برجام؛ تاریخ 1/4/99 تا 5/10/99 [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
برنامه گفتگو محوردین و تصویر: تحلیل تصویری برنامه تلویزیونی «سمت خدا» [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
پذیرش فناوریهای نوینرویکرد آزمایشگاه ارزیابی و آزمون تصمیم گیری(دیمتل) در تحلیل موانع کلان شناسایی شده بر پذیرش و توسعه فناوریهای نوین در سازمانهای رسانهای [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1-38]
پیادهرویمشهد تا کربلا؛ مطالعه کیفیِ دو آیین پیادهروی زیارتی آخر صفر (مشهد) و اربعین (کربلا) [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
پیامدهای فرهنگیپیوست فرهنگی توسعه آموزش عالی علوم انسانی در ایران؛ بایستههای راهبردی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
پیوست فرهنگیپیوست فرهنگی توسعه آموزش عالی علوم انسانی در ایران؛ بایستههای راهبردی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
ت
تاثیرات اینترنتالگوهای نظارت والدین بر استفاده فرزندان از اینترنت [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
تبلیغاتاصول و بایستههای اخلاقی-ارتباطی مناظره در سیرة اهل بیت؛ مورد مطالعه مناظره امام رضا (ع) با عمران صابی [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 307-334]
تبلیغات تجاریتحلیل محتوای کمّی سرمایه جنسی در آگهیهای تبلیغاتی سیمای ملی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
تبلیغات دینیاصول و بایستههای اخلاقی-ارتباطی مناظره در سیرة اهل بیت؛ مورد مطالعه مناظره امام رضا (ع) با عمران صابی [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 307-334]
تجربه دینیمشهد تا کربلا؛ مطالعه کیفیِ دو آیین پیادهروی زیارتی آخر صفر (مشهد) و اربعین (کربلا) [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
تحصیلات تکمیلیپیوست فرهنگی توسعه آموزش عالی علوم انسانی در ایران؛ بایستههای راهبردی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
تحلیل امنیتینقش روانشناسی شناختی در تحلیل اخبار امنیتی و اطلاعاتی از بُعد رسانهای [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
تحلیلگران اطلاعاتینقش روانشناسی شناختی در تحلیل اخبار امنیتی و اطلاعاتی از بُعد رسانهای [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
تصویردین و تصویر: تحلیل تصویری برنامه تلویزیونی «سمت خدا» [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
تغییرفرهنگالگوی مفهومی مؤلفههای تغییر فرهنگ و امنیت فرهنگی در سوره مبارکه مؤمنون (مبنتنی بر رویکرد استنطاقی) [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 125-156]
تفسیر موضوعیالگوی مفهومی مؤلفههای تغییر فرهنگ و امنیت فرهنگی در سوره مبارکه مؤمنون (مبنتنی بر رویکرد استنطاقی) [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 125-156]
تلگرامتأثیر دو فضایی شدن روابط خویشاوندی بر عمق، گستره و نوع روابط (مطالعه موردی گروههای تلگرامی فامیلی) [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 248-279]
تلویزیوندین و تصویر: تحلیل تصویری برنامه تلویزیونی «سمت خدا» [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
توئیترتحلیلگفتمان برمبنای نظریه همسازی ارتباطات، متن توئیتهای وزرای امورخارجهی ایران و کشورهای گروه 5+1 درباره برجام؛ تاریخ 1/4/99 تا 5/10/99 [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
توییترارتباطات بحران و شایعات در دو رویداد بحرانی در تهران ریزش ساختمان پلاسکو و عملیات تروریستی داعش [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 280-306]
ج
جامعه مدنیبررسی نقش سواد رسانهای در حکمرانی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
جنسیتتحلیل محتوای کمّی سرمایه جنسی در آگهیهای تبلیغاتی سیمای ملی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
جهانی شدننقش سواد رسانه ای در نگرش به جهانی شدن [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 157-190]
ح
حقوق شهروندیبررسی نقش سواد رسانهای در حکمرانی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
حکمرانیبررسی نقش سواد رسانهای در حکمرانی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
حوزه عمومیبررسی نقش سواد رسانهای در حکمرانی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
خ
خانوادهتأثیر دو فضایی شدن روابط خویشاوندی بر عمق، گستره و نوع روابط (مطالعه موردی گروههای تلگرامی فامیلی) [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 248-279]
خطمشی آموزش عالیپیوست فرهنگی توسعه آموزش عالی علوم انسانی در ایران؛ بایستههای راهبردی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
د
دو فضایی شدنتأثیر دو فضایی شدن روابط خویشاوندی بر عمق، گستره و نوع روابط (مطالعه موردی گروههای تلگرامی فامیلی) [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 248-279]
دولتتأملی در مفاهیم و مبانی سیاستگذاری رسانه با نگاهی به صداوسیما، بررسی نظرات رهبر معظم انقلاب در سیاستگذاری صداوسیمای تراز [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 191-221]
دیندین و تصویر: تحلیل تصویری برنامه تلویزیونی «سمت خدا» [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
رادیو جوانشیوههای مناسب برای برنامهسازی آموزش سواد رسانهای در رادیو جوان [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
رسانهنقش روانشناسی شناختی در تحلیل اخبار امنیتی و اطلاعاتی از بُعد رسانهای [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
رسانهتأملی در مفاهیم و مبانی سیاستگذاری رسانه با نگاهی به صداوسیما، بررسی نظرات رهبر معظم انقلاب در سیاستگذاری صداوسیمای تراز [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 191-221]
رسانه های تعاملیشیوههای مناسب برای برنامهسازی آموزش سواد رسانهای در رادیو جوان [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
رضا داوری اردکانیبازشناخت مفهوم ارتباطات درآثار پسا استعماری و غربشناسانه رضا داوری اردکانی [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 66-91]
روابط خویشاوندیتأثیر دو فضایی شدن روابط خویشاوندی بر عمق، گستره و نوع روابط (مطالعه موردی گروههای تلگرامی فامیلی) [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 248-279]
روابط مجازیتأثیر دو فضایی شدن روابط خویشاوندی بر عمق، گستره و نوع روابط (مطالعه موردی گروههای تلگرامی فامیلی) [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 248-279]
روانشناسی شناختینقش روانشناسی شناختی در تحلیل اخبار امنیتی و اطلاعاتی از بُعد رسانهای [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
روش تحلیلگفتمان(پدام)تحلیلگفتمان برمبنای نظریه همسازی ارتباطات، متن توئیتهای وزرای امورخارجهی ایران و کشورهای گروه 5+1 درباره برجام؛ تاریخ 1/4/99 تا 5/10/99 [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
رویکرد پژوهش عملیاتی نرمرویکرد آزمایشگاه ارزیابی و آزمون تصمیم گیری(دیمتل) در تحلیل موانع کلان شناسایی شده بر پذیرش و توسعه فناوریهای نوین در سازمانهای رسانهای [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1-38]
رویکرد دیمتلرویکرد آزمایشگاه ارزیابی و آزمون تصمیم گیری(دیمتل) در تحلیل موانع کلان شناسایی شده بر پذیرش و توسعه فناوریهای نوین در سازمانهای رسانهای [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1-38]
ز
زنانتحلیل محتوای کمّی سرمایه جنسی در آگهیهای تبلیغاتی سیمای ملی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
زیارتمشهد تا کربلا؛ مطالعه کیفیِ دو آیین پیادهروی زیارتی آخر صفر (مشهد) و اربعین (کربلا) [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
س
ساختارهای ذهنیتحلیل و بررسی پارادایمی از سبک زندگی در سپهر شبکه های اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 335-361]
سازمانهای رسانهایرویکرد آزمایشگاه ارزیابی و آزمون تصمیم گیری(دیمتل) در تحلیل موانع کلان شناسایی شده بر پذیرش و توسعه فناوریهای نوین در سازمانهای رسانهای [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1-38]
سبک زندگیتحلیل و بررسی پارادایمی از سبک زندگی در سپهر شبکه های اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 335-361]
سرمایه جنسیتحلیل محتوای کمّی سرمایه جنسی در آگهیهای تبلیغاتی سیمای ملی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
سواد دیجیتالشکاف دیجیتال و سواد فضای مجازی؛ مفهومپردازی، نسبتشناسی و دلالت پژوهی در اسناد سیاستی وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
سواد رسانهایشکاف دیجیتال و سواد فضای مجازی؛ مفهومپردازی، نسبتشناسی و دلالت پژوهی در اسناد سیاستی وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
سواد رسانهایگونهشناسی فعالیتهای بانوان طلبه در شبکه اجتماعی اینستاگرام در ایام شیوع کرونا [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 39-65]
سواد فضای مجازیشکاف دیجیتال و سواد فضای مجازی؛ مفهومپردازی، نسبتشناسی و دلالت پژوهی در اسناد سیاستی وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
سیاستگذاریتأملی در مفاهیم و مبانی سیاستگذاری رسانه با نگاهی به صداوسیما، بررسی نظرات رهبر معظم انقلاب در سیاستگذاری صداوسیمای تراز [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 191-221]
سیاستگذاریشکاف دیجیتال و سواد فضای مجازی؛ مفهومپردازی، نسبتشناسی و دلالت پژوهی در اسناد سیاستی وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
سیاستگذاری رسانهتأملی در مفاهیم و مبانی سیاستگذاری رسانه با نگاهی به صداوسیما، بررسی نظرات رهبر معظم انقلاب در سیاستگذاری صداوسیمای تراز [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 191-221]
ش
شبکه اجتماعی اینستاگرامگونهشناسی فعالیتهای بانوان طلبه در شبکه اجتماعی اینستاگرام در ایام شیوع کرونا [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 39-65]
شبکه های اجتماعیارتباطات بحران و شایعات در دو رویداد بحرانی در تهران ریزش ساختمان پلاسکو و عملیات تروریستی داعش [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 280-306]
شبکه های اجتماعیتحلیل و بررسی پارادایمی از سبک زندگی در سپهر شبکه های اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 335-361]
شخصیتتحلیل و بررسی پارادایمی از سبک زندگی در سپهر شبکه های اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 335-361]
شرقشناسیبازشناخت مفهوم ارتباطات درآثار پسا استعماری و غربشناسانه رضا داوری اردکانی [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 66-91]
شکاف دیجیالشکاف دیجیتال و سواد فضای مجازی؛ مفهومپردازی، نسبتشناسی و دلالت پژوهی در اسناد سیاستی وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
ص
صحت اطلاعاتارزیابی صحت اطلاعات منتشر شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام با محوریت موضوعی کرونا [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
صدا و سیماتحلیل محتوای کمّی سرمایه جنسی در آگهیهای تبلیغاتی سیمای ملی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
صداوسیماتأملی در مفاهیم و مبانی سیاستگذاری رسانه با نگاهی به صداوسیما، بررسی نظرات رهبر معظم انقلاب در سیاستگذاری صداوسیمای تراز [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 191-221]
صفرمشهد تا کربلا؛ مطالعه کیفیِ دو آیین پیادهروی زیارتی آخر صفر (مشهد) و اربعین (کربلا) [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
صنعت رسانهرویکرد آزمایشگاه ارزیابی و آزمون تصمیم گیری(دیمتل) در تحلیل موانع کلان شناسایی شده بر پذیرش و توسعه فناوریهای نوین در سازمانهای رسانهای [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1-38]
ط
طلبهگونهشناسی فعالیتهای بانوان طلبه در شبکه اجتماعی اینستاگرام در ایام شیوع کرونا [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 39-65]
ع
علوم شناختینقش روانشناسی شناختی در تحلیل اخبار امنیتی و اطلاعاتی از بُعد رسانهای [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
علوم فراشناختینقش روانشناسی شناختی در تحلیل اخبار امنیتی و اطلاعاتی از بُعد رسانهای [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
عمران صابیاصول و بایستههای اخلاقی-ارتباطی مناظره در سیرة اهل بیت؛ مورد مطالعه مناظره امام رضا (ع) با عمران صابی [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 307-334]
عناصر غیرعقلانی تصمیمگیریسواد رسانهای از منظر قیممآبی آزادیخواهانه [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 92-124]
کربلامشهد تا کربلا؛ مطالعه کیفیِ دو آیین پیادهروی زیارتی آخر صفر (مشهد) و اربعین (کربلا) [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
کروناگونهشناسی فعالیتهای بانوان طلبه در شبکه اجتماعی اینستاگرام در ایام شیوع کرونا [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 39-65]
کرونا ویروسارزیابی صحت اطلاعات منتشر شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام با محوریت موضوعی کرونا [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
گ
گروه 1+5تحلیلگفتمان برمبنای نظریه همسازی ارتباطات، متن توئیتهای وزرای امورخارجهی ایران و کشورهای گروه 5+1 درباره برجام؛ تاریخ 1/4/99 تا 5/10/99 [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
م
محبوبیتارزیابی صحت اطلاعات منتشر شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام با محوریت موضوعی کرونا [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
مخاطب جوانشیوههای مناسب برای برنامهسازی آموزش سواد رسانهای در رادیو جوان [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
مدیریت بحرانارتباطات بحران و شایعات در دو رویداد بحرانی در تهران ریزش ساختمان پلاسکو و عملیات تروریستی داعش [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 280-306]
مفاهیم ارتباطاتبازشناخت مفهوم ارتباطات درآثار پسا استعماری و غربشناسانه رضا داوری اردکانی [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 66-91]
مقام معظم رهبریتأملی در مفاهیم و مبانی سیاستگذاری رسانه با نگاهی به صداوسیما، بررسی نظرات رهبر معظم انقلاب در سیاستگذاری صداوسیمای تراز [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 191-221]
مناظرهاصول و بایستههای اخلاقی-ارتباطی مناظره در سیرة اهل بیت؛ مورد مطالعه مناظره امام رضا (ع) با عمران صابی [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 307-334]
ن
نقد پسا استعماریبازشناخت مفهوم ارتباطات درآثار پسا استعماری و غربشناسانه رضا داوری اردکانی [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 66-91]
نقد غرببازشناخت مفهوم ارتباطات درآثار پسا استعماری و غربشناسانه رضا داوری اردکانی [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 66-91]
نگرشنقش سواد رسانه ای در نگرش به جهانی شدن [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 157-190]
نگرش انتقادینقش سواد رسانه ای در نگرش به جهانی شدن [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 157-190]
نگرش مثبتنقش سواد رسانه ای در نگرش به جهانی شدن [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 157-190]
نگرش منفعلنقش سواد رسانه ای در نگرش به جهانی شدن [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 157-190]
نهاد دانشگاهپیوست فرهنگی توسعه آموزش عالی علوم انسانی در ایران؛ بایستههای راهبردی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
و
والدینالگوهای نظارت والدین بر استفاده فرزندان از اینترنت [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
هدایتالگوی مفهومی مؤلفههای تغییر فرهنگ و امنیت فرهنگی در سوره مبارکه مؤمنون (مبنتنی بر رویکرد استنطاقی) [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 125-156]
همسازی ارتباطاتتحلیلگفتمان برمبنای نظریه همسازی ارتباطات، متن توئیتهای وزرای امورخارجهی ایران و کشورهای گروه 5+1 درباره برجام؛ تاریخ 1/4/99 تا 5/10/99 [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد