آ

  • آموزش شیوه‌های مناسب برای برنامه‌سازی آموزش سواد رسانه‌ای در رادیو جوان [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • آموزش آنلاین شکاف دیجیتال و سواد فضای مجازی؛ مفهوم‌پردازی،‌ نسبت‌شناسی و دلالت پژوهی در اسناد سیاستی وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • آموزش مجازی شکاف دیجیتال و سواد فضای مجازی؛ مفهوم‌پردازی،‌ نسبت‌شناسی و دلالت پژوهی در اسناد سیاستی وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]

ا

  • اخلاق دین و تصویر: تحلیل تصویری برنامه تلویزیونی «سمت خدا» [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • اربعین مشهد تا کربلا؛ مطالعه کیفیِ دو آیین پیاده‌روی زیارتی آخر صفر (مشهد) و اربعین (کربلا) [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • ارتباطات بحران ارتباطات بحران و شایعات در دو رویداد بحرانی در تهران ریزش ساختمان پلاسکو و عملیات تروریستی داعش [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 280-306]
  • ارزیابی پیوست فرهنگی توسعه آموزش عالی علوم انسانی در ایران؛ بایسته‌های راهبردی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • استنطاق الگوی مفهومی مؤلفه‌های تغییر فرهنگ و امنیت فرهنگی در سوره مبارکه مؤمنون (مبنتنی بر رویکرد استنطاقی) [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 125-156]
  • اعتقادات دین و تصویر: تحلیل تصویری برنامه تلویزیونی «سمت خدا» [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • اقناع اصول و بایسته‌های اخلاقی-ارتباطی مناظره در سیرة اهل بیت؛ مورد مطالعه مناظره امام رضا (ع) با عمران صابی [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 307-334]
  • الگوی نظارت بر اینترنت الگوهای نظارت والدین بر استفاده فرزندان از اینترنت [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • امام رضا(ع) اصول و بایسته‌های اخلاقی-ارتباطی مناظره در سیرة اهل بیت؛ مورد مطالعه مناظره امام رضا (ع) با عمران صابی [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 307-334]
  • امنیت فرهنگی الگوی مفهومی مؤلفه‌های تغییر فرهنگ و امنیت فرهنگی در سوره مبارکه مؤمنون (مبنتنی بر رویکرد استنطاقی) [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 125-156]
  • اینترنت شکاف دیجیتال و سواد فضای مجازی؛ مفهوم‌پردازی،‌ نسبت‌شناسی و دلالت پژوهی در اسناد سیاستی وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • اینستاگرام ارزیابی صحت اطلاعات منتشر شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام با محوریت موضوعی کرونا [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]

ب

  • بانوان گونه‌شناسی فعالیت‌های بانوان طلبه در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام در ایام شیوع کرونا [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 39-65]
  • بحران ارتباطات بحران و شایعات در دو رویداد بحرانی در تهران ریزش ساختمان پلاسکو و عملیات تروریستی داعش [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 280-306]
  • برجام تحلیل‌گفتمان برمبنای نظریه همسازی ارتباطات، متن توئیت‌های وزرای امورخارجه‌ی ایران و کشورهای گروه 5+1 درباره برجام؛ تاریخ 1/4/99 تا 5/10/99 [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • برنامه گفتگو محور دین و تصویر: تحلیل تصویری برنامه تلویزیونی «سمت خدا» [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]

پ

  • پدیدارشناسی پیامدهای فرهنگی-اجتماعی کرونا از منظر اندیشمندان [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 222-247]
  • پذیرش فناوری‌های نوین رویکرد آزمایشگاه ارزیابی و آزمون‌ تصمیم گیری(دیمتل) در تحلیل موانع کلان شناسایی شده بر پذیرش و توسعه فناوری‌های نوین در سازمان‌های رسانه‌ای [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1-38]
  • پیاده‌روی مشهد تا کربلا؛ مطالعه کیفیِ دو آیین پیاده‌روی زیارتی آخر صفر (مشهد) و اربعین (کربلا) [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • پیامدهای فرهنگی پیوست فرهنگی توسعه آموزش عالی علوم انسانی در ایران؛ بایسته‌های راهبردی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • پیوست فرهنگی پیوست فرهنگی توسعه آموزش عالی علوم انسانی در ایران؛ بایسته‌های راهبردی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]

ت

  • تاثیرات اینترنت الگوهای نظارت والدین بر استفاده فرزندان از اینترنت [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • تبلیغات اصول و بایسته‌های اخلاقی-ارتباطی مناظره در سیرة اهل بیت؛ مورد مطالعه مناظره امام رضا (ع) با عمران صابی [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 307-334]
  • تبلیغات تجاری تحلیل محتوای کمّی سرمایه جنسی در آگهی‌های تبلیغاتی سیمای ملی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • تبلیغات دینی اصول و بایسته‌های اخلاقی-ارتباطی مناظره در سیرة اهل بیت؛ مورد مطالعه مناظره امام رضا (ع) با عمران صابی [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 307-334]
  • تجربه دینی مشهد تا کربلا؛ مطالعه کیفیِ دو آیین پیاده‌روی زیارتی آخر صفر (مشهد) و اربعین (کربلا) [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • تحصیلات تکمیلی پیوست فرهنگی توسعه آموزش عالی علوم انسانی در ایران؛ بایسته‌های راهبردی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • تحلیل امنیتی نقش روان‌شناسی شناختی در تحلیل اخبار امنیتی و اطلاعاتی از بُعد رسانه‌ای [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • تحلیل‌گران اطلاعاتی نقش روان‌شناسی شناختی در تحلیل اخبار امنیتی و اطلاعاتی از بُعد رسانه‌ای [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • تصویر دین و تصویر: تحلیل تصویری برنامه تلویزیونی «سمت خدا» [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • تغییرفرهنگ الگوی مفهومی مؤلفه‌های تغییر فرهنگ و امنیت فرهنگی در سوره مبارکه مؤمنون (مبنتنی بر رویکرد استنطاقی) [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 125-156]
  • تفسیر موضوعی الگوی مفهومی مؤلفه‌های تغییر فرهنگ و امنیت فرهنگی در سوره مبارکه مؤمنون (مبنتنی بر رویکرد استنطاقی) [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 125-156]
  • تلگرام تأثیر دو فضایی شدن روابط خویشاوندی بر عمق، گستره و نوع روابط (مطالعه موردی گروه‌های تلگرامی فامیلی) [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 248-279]
  • تلویزیون دین و تصویر: تحلیل تصویری برنامه تلویزیونی «سمت خدا» [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • توئیتر تحلیل‌گفتمان برمبنای نظریه همسازی ارتباطات، متن توئیت‌های وزرای امورخارجه‌ی ایران و کشورهای گروه 5+1 درباره برجام؛ تاریخ 1/4/99 تا 5/10/99 [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • توییتر ارتباطات بحران و شایعات در دو رویداد بحرانی در تهران ریزش ساختمان پلاسکو و عملیات تروریستی داعش [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 280-306]

ج

  • جامعه مدنی بررسی نقش سواد رسانه‌ای در حکمرانی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • جنسیت تحلیل محتوای کمّی سرمایه جنسی در آگهی‌های تبلیغاتی سیمای ملی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • جهانی شدن نقش سواد رسانه ای در نگرش به جهانی شدن [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 157-190]

ح

  • حقوق شهروندی بررسی نقش سواد رسانه‌ای در حکمرانی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • حکمرانی بررسی نقش سواد رسانه‌ای در حکمرانی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • حوزه عمومی بررسی نقش سواد رسانه‌ای در حکمرانی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]

خ

  • خانواده تأثیر دو فضایی شدن روابط خویشاوندی بر عمق، گستره و نوع روابط (مطالعه موردی گروه‌های تلگرامی فامیلی) [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 248-279]
  • خط‌مشی آموزش عالی پیوست فرهنگی توسعه آموزش عالی علوم انسانی در ایران؛ بایسته‌های راهبردی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]

د

  • دو فضایی شدن تأثیر دو فضایی شدن روابط خویشاوندی بر عمق، گستره و نوع روابط (مطالعه موردی گروه‌های تلگرامی فامیلی) [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 248-279]
  • دولت تأملی در مفاهیم و مبانی سیاست‌گذاری رسانه با نگاهی به صداوسیما، بررسی نظرات رهبر معظم انقلاب در سیاست‌گذاری صداوسیمای تراز [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 191-221]
  • دین دین و تصویر: تحلیل تصویری برنامه تلویزیونی «سمت خدا» [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • دین پیامدهای فرهنگی-اجتماعی کرونا از منظر اندیشمندان [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 222-247]

ر

  • رادیو جوان شیوه‌های مناسب برای برنامه‌سازی آموزش سواد رسانه‌ای در رادیو جوان [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • رسانه نقش روان‌شناسی شناختی در تحلیل اخبار امنیتی و اطلاعاتی از بُعد رسانه‌ای [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • رسانه تأملی در مفاهیم و مبانی سیاست‌گذاری رسانه با نگاهی به صداوسیما، بررسی نظرات رهبر معظم انقلاب در سیاست‌گذاری صداوسیمای تراز [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 191-221]
  • رسانه های تعاملی شیوه‌های مناسب برای برنامه‌سازی آموزش سواد رسانه‌ای در رادیو جوان [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • رضا داوری اردکانی بازشناخت مفهوم ارتباطات درآثار پسا استعماری و غرب‌‌شناسانه رضا داوری اردکانی [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 66-91]
  • روابط خویشاوندی تأثیر دو فضایی شدن روابط خویشاوندی بر عمق، گستره و نوع روابط (مطالعه موردی گروه‌های تلگرامی فامیلی) [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 248-279]
  • روابط مجازی تأثیر دو فضایی شدن روابط خویشاوندی بر عمق، گستره و نوع روابط (مطالعه موردی گروه‌های تلگرامی فامیلی) [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 248-279]
  • روان‌شناسی شناختی نقش روان‌شناسی شناختی در تحلیل اخبار امنیتی و اطلاعاتی از بُعد رسانه‌ای [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • روش تحلیل‌گفتمان(پدام) تحلیل‌گفتمان برمبنای نظریه همسازی ارتباطات، متن توئیت‌های وزرای امورخارجه‌ی ایران و کشورهای گروه 5+1 درباره برجام؛ تاریخ 1/4/99 تا 5/10/99 [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • رویکرد پژوهش عملیاتی نرم رویکرد آزمایشگاه ارزیابی و آزمون‌ تصمیم گیری(دیمتل) در تحلیل موانع کلان شناسایی شده بر پذیرش و توسعه فناوری‌های نوین در سازمان‌های رسانه‌ای [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1-38]
  • رویکرد دیمتل رویکرد آزمایشگاه ارزیابی و آزمون‌ تصمیم گیری(دیمتل) در تحلیل موانع کلان شناسایی شده بر پذیرش و توسعه فناوری‌های نوین در سازمان‌های رسانه‌ای [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1-38]

ز

  • زنان تحلیل محتوای کمّی سرمایه جنسی در آگهی‌های تبلیغاتی سیمای ملی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • زیارت مشهد تا کربلا؛ مطالعه کیفیِ دو آیین پیاده‌روی زیارتی آخر صفر (مشهد) و اربعین (کربلا) [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]

س

  • ساختارهای ذهنی تحلیل و بررسی پارادایمی از سبک زندگی در سپهر شبکه های اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 335-361]
  • سازمان‌های رسانه‌ای رویکرد آزمایشگاه ارزیابی و آزمون‌ تصمیم گیری(دیمتل) در تحلیل موانع کلان شناسایی شده بر پذیرش و توسعه فناوری‌های نوین در سازمان‌های رسانه‌ای [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1-38]
  • سبک زندگی تحلیل و بررسی پارادایمی از سبک زندگی در سپهر شبکه های اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 335-361]
  • سرمایه جنسی تحلیل محتوای کمّی سرمایه جنسی در آگهی‌های تبلیغاتی سیمای ملی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • سواد دیجیتال شکاف دیجیتال و سواد فضای مجازی؛ مفهوم‌پردازی،‌ نسبت‌شناسی و دلالت پژوهی در اسناد سیاستی وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • سواد رسانه‌ای شکاف دیجیتال و سواد فضای مجازی؛ مفهوم‌پردازی،‌ نسبت‌شناسی و دلالت پژوهی در اسناد سیاستی وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • سواد رسانه‌ای گونه‌شناسی فعالیت‌های بانوان طلبه در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام در ایام شیوع کرونا [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 39-65]
  • سواد رسانه‌ای سواد رسانه‌ای از منظر قیم‌مآبی آزادی‌خواهانه [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 92-124]
  • سواد رسانه ای شیوه‌های مناسب برای برنامه‌سازی آموزش سواد رسانه‌ای در رادیو جوان [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • سواد رسانه ای بررسی نقش سواد رسانه‌ای در حکمرانی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • سواد رسانه ای نقش سواد رسانه ای در نگرش به جهانی شدن [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 157-190]
  • سوادرسانه ای پیامدهای فرهنگی-اجتماعی کرونا از منظر اندیشمندان [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 222-247]
  • سواد فضای مجازی شکاف دیجیتال و سواد فضای مجازی؛ مفهوم‌پردازی،‌ نسبت‌شناسی و دلالت پژوهی در اسناد سیاستی وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • سوگیری‌های ذهنی سواد رسانه‌ای از منظر قیم‌مآبی آزادی‌خواهانه [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 92-124]
  • سیاست‌گذاری تأملی در مفاهیم و مبانی سیاست‌گذاری رسانه با نگاهی به صداوسیما، بررسی نظرات رهبر معظم انقلاب در سیاست‌گذاری صداوسیمای تراز [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 191-221]
  • سیاستگذاری شکاف دیجیتال و سواد فضای مجازی؛ مفهوم‌پردازی،‌ نسبت‌شناسی و دلالت پژوهی در اسناد سیاستی وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • سیاست‌گذاری رسانه تأملی در مفاهیم و مبانی سیاست‌گذاری رسانه با نگاهی به صداوسیما، بررسی نظرات رهبر معظم انقلاب در سیاست‌گذاری صداوسیمای تراز [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 191-221]

ش

  • شبکه اجتماعی اینستاگرام گونه‌شناسی فعالیت‌های بانوان طلبه در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام در ایام شیوع کرونا [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 39-65]
  • شبکه های اجتماعی ارتباطات بحران و شایعات در دو رویداد بحرانی در تهران ریزش ساختمان پلاسکو و عملیات تروریستی داعش [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 280-306]
  • شبکه های اجتماعی تحلیل و بررسی پارادایمی از سبک زندگی در سپهر شبکه های اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 335-361]
  • شخصیت تحلیل و بررسی پارادایمی از سبک زندگی در سپهر شبکه های اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 335-361]
  • شرق‌شناسی بازشناخت مفهوم ارتباطات درآثار پسا استعماری و غرب‌‌شناسانه رضا داوری اردکانی [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 66-91]
  • شکاف دیجیال شکاف دیجیتال و سواد فضای مجازی؛ مفهوم‌پردازی،‌ نسبت‌شناسی و دلالت پژوهی در اسناد سیاستی وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]

ص

  • صحت اطلاعات ارزیابی صحت اطلاعات منتشر شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام با محوریت موضوعی کرونا [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • صدا و سیما تحلیل محتوای کمّی سرمایه جنسی در آگهی‌های تبلیغاتی سیمای ملی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • صداوسیما تأملی در مفاهیم و مبانی سیاست‌گذاری رسانه با نگاهی به صداوسیما، بررسی نظرات رهبر معظم انقلاب در سیاست‌گذاری صداوسیمای تراز [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 191-221]
  • صفر مشهد تا کربلا؛ مطالعه کیفیِ دو آیین پیاده‌روی زیارتی آخر صفر (مشهد) و اربعین (کربلا) [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • صنعت رسانه رویکرد آزمایشگاه ارزیابی و آزمون‌ تصمیم گیری(دیمتل) در تحلیل موانع کلان شناسایی شده بر پذیرش و توسعه فناوری‌های نوین در سازمان‌های رسانه‌ای [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 1-38]

ط

  • طلبه گونه‌شناسی فعالیت‌های بانوان طلبه در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام در ایام شیوع کرونا [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 39-65]

ع

  • علوم شناختی نقش روان‌شناسی شناختی در تحلیل اخبار امنیتی و اطلاعاتی از بُعد رسانه‌ای [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • علوم فراشناختی نقش روان‌شناسی شناختی در تحلیل اخبار امنیتی و اطلاعاتی از بُعد رسانه‌ای [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • عمران صابی اصول و بایسته‌های اخلاقی-ارتباطی مناظره در سیرة اهل بیت؛ مورد مطالعه مناظره امام رضا (ع) با عمران صابی [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 307-334]
  • عناصر غیرعقلانی تصمیم‌گیری سواد رسانه‌ای از منظر قیم‌مآبی آزادی‌خواهانه [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 92-124]

ف

  • فاصله اجتماعی پیامدهای فرهنگی-اجتماعی کرونا از منظر اندیشمندان [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 222-247]
  • فرهنگ الگوی مفهومی مؤلفه‌های تغییر فرهنگ و امنیت فرهنگی در سوره مبارکه مؤمنون (مبنتنی بر رویکرد استنطاقی) [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 125-156]
  • فرهنگ تحلیل و بررسی پارادایمی از سبک زندگی در سپهر شبکه های اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 335-361]
  • فرهنگ دانشگاهی پیوست فرهنگی توسعه آموزش عالی علوم انسانی در ایران؛ بایسته‌های راهبردی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • فضای مجازی پیامدهای فرهنگی-اجتماعی کرونا از منظر اندیشمندان [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 222-247]

ق

ک

  • کربلا مشهد تا کربلا؛ مطالعه کیفیِ دو آیین پیاده‌روی زیارتی آخر صفر (مشهد) و اربعین (کربلا) [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • کرونا گونه‌شناسی فعالیت‌های بانوان طلبه در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام در ایام شیوع کرونا [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 39-65]
  • کرونا ویروس ارزیابی صحت اطلاعات منتشر شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام با محوریت موضوعی کرونا [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]

گ

  • گروه 1+5 تحلیل‌گفتمان برمبنای نظریه همسازی ارتباطات، متن توئیت‌های وزرای امورخارجه‌ی ایران و کشورهای گروه 5+1 درباره برجام؛ تاریخ 1/4/99 تا 5/10/99 [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]

م

  • محبوبیت ارزیابی صحت اطلاعات منتشر شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام با محوریت موضوعی کرونا [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • مخاطب جوان شیوه‌های مناسب برای برنامه‌سازی آموزش سواد رسانه‌ای در رادیو جوان [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • مدیریت بحران ارتباطات بحران و شایعات در دو رویداد بحرانی در تهران ریزش ساختمان پلاسکو و عملیات تروریستی داعش [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 280-306]
  • مدیریت تفکر سواد رسانه‌ای از منظر قیم‌مآبی آزادی‌خواهانه [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 92-124]
  • مشهد مشهد تا کربلا؛ مطالعه کیفیِ دو آیین پیاده‌روی زیارتی آخر صفر (مشهد) و اربعین (کربلا) [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • مصرف تحلیل و بررسی پارادایمی از سبک زندگی در سپهر شبکه های اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 335-361]
  • معماری انتخاب سواد رسانه‌ای از منظر قیم‌مآبی آزادی‌خواهانه [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 92-124]
  • مفاهیم ارتباطات بازشناخت مفهوم ارتباطات درآثار پسا استعماری و غرب‌‌شناسانه رضا داوری اردکانی [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 66-91]
  • مقام معظم رهبری تأملی در مفاهیم و مبانی سیاست‌گذاری رسانه با نگاهی به صداوسیما، بررسی نظرات رهبر معظم انقلاب در سیاست‌گذاری صداوسیمای تراز [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 191-221]
  • مناظره اصول و بایسته‌های اخلاقی-ارتباطی مناظره در سیرة اهل بیت؛ مورد مطالعه مناظره امام رضا (ع) با عمران صابی [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 307-334]

ن

  • نقد پسا استعماری بازشناخت مفهوم ارتباطات درآثار پسا استعماری و غرب‌‌شناسانه رضا داوری اردکانی [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 66-91]
  • نقد غرب بازشناخت مفهوم ارتباطات درآثار پسا استعماری و غرب‌‌شناسانه رضا داوری اردکانی [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 66-91]
  • نگرش نقش سواد رسانه ای در نگرش به جهانی شدن [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 157-190]
  • نگرش انتقادی نقش سواد رسانه ای در نگرش به جهانی شدن [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 157-190]
  • نگرش مثبت نقش سواد رسانه ای در نگرش به جهانی شدن [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 157-190]
  • نگرش منفعل نقش سواد رسانه ای در نگرش به جهانی شدن [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 157-190]
  • نهاد دانشگاه پیوست فرهنگی توسعه آموزش عالی علوم انسانی در ایران؛ بایسته‌های راهبردی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]

و

  • والدین الگوهای نظارت والدین بر استفاده فرزندان از اینترنت [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • ویروس کرونا پیامدهای فرهنگی-اجتماعی کرونا از منظر اندیشمندان [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 222-247]

ه

  • هدایت الگوی مفهومی مؤلفه‌های تغییر فرهنگ و امنیت فرهنگی در سوره مبارکه مؤمنون (مبنتنی بر رویکرد استنطاقی) [دوره 5، شماره 2، 1399-1400، صفحه 125-156]
  • همسازی ارتباطات تحلیل‌گفتمان برمبنای نظریه همسازی ارتباطات، متن توئیت‌های وزرای امورخارجه‌ی ایران و کشورهای گروه 5+1 درباره برجام؛ تاریخ 1/4/99 تا 5/10/99 [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]